tisdag 5 februari 2013

Ny kamera?

Jag är sjukt sugen på en ny kamera som jag kan ta med mig lite överallt. Den skall vara så pass bra att den tar bra bilder utan att man behöver redigera speciellt mycket efteråt. Samtidigt skall den vara så pass liten att jag tar med mig den överallt (eller nästan iaf). Det lutar åt att jag köper någon av Canons Powershots eventuellt. Canon Powershot G15
Men jag är även sugen på Canon Powershot S110, men jag vet inte. Jag vill att kameran skall kunna fota i RAW och även ha möjlighet för att kunna sättas fast på ett stativ. Jag kanske har tänkt mig ett gorillapod men det återstår att se. Den jag har nu (Canon EOS 60D) är något för klumpig att släpa på hela tiden, men den tar ju så sjukt bra bilder tillsammans med mina L objektiv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar